- Könnyű magának, anyám..., mert maga varázsló.
- Ilyen szamárságot még gyerekkorodban sem mondtál. Nem vagyok varázsló, hanem csak azt tudtam, mikor kell valamiről lemondani ahhoz, hogy később mást megnyerjek. Salamon Pál

 

Jajjh. Én már megtanultam elengedni. Ez egy életfeladatom lehetett, mert nehéz volt, embert, tárgyat, eseményt, érzést. Vagyok már azon a szinten, hogy ne kelljen többé csak tanulás, fejlődés miatt elengednem. Most lefagytam. Amikor el akarok engedni, de tényleg, és mégsem megy, olyankor mi van? Milyen, nálam erősebb valami nem engedi az életben most ezt?

Az én egyik jóbarátom és lélektársam, Gábor, ma dícsért, hogy milyen szinten vagyok a korom ellenére. És a lelkemről mondta:

de milyen a lényem, amit imádsz?

ilyenkor zaklatott

és gőrcsbe áll, remeg a gyomrom

de máskor olyan békés és nyugodt

akár a háborúban is

 

Csak egyszer kéne normális férfival megismerkednem...a Sanyi alkoholista lett, de szerinte már úgy ismertem meg a strandon, Zoli öngyilkos majd gyilkos, Zsoltika  valami budapesti wicca vallásos boszorkány-szekta tagja lett, Rolandnak megint előjött évek után a Crohn-betegsége, kórházba is került, Feri aki felszentelt pap volt, Plútóra utaztatja a lelkét, Peti azóta is Johnnyval Jimmel és Jackkel van, sír, hogy nincs családja 33 évesen, de szerintem nem is lesz, Pisti a jóbarátom, de mindig feleségének szólít, ez se jó azért, Robinak felesége van(volt) és kiderült, hogy a 4 hónap dream az hazugság volt, pedig megbeszéltük, hogy 50 év...a többivel aki volt mostanában illetve aki lehetne most, nem is foglalkozom már...és amikor azt hinném, hogy igen, íme ő, akiért bármit feladnék és változnék, akkor tök hiába, mert csak mézes madzag az élettől, értelmetlen, mert mást (is) szeret. El kell engedjem, ha úgy lesz boldogabb, én pedig szintén mással. Ha az Élet így akarja - legyen. Noooooooooos, egy újabb erősödés akkor, de hová...és, minek még...?

Biztos vannak férfiakban látens pszichés zavarok, amik előbukkannak általam, de nekem ez már sok. Olyat szeretnék, aki tiszta, szabad, és élni szeretne, előre, nem hátra. És velem.

 

Na, mindegy. Most miért változott meg a betűforma?...jajjh :O

 

 

Szerző: zhoexa  2011.05.29. 01:42 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zhoexa.blog.hu/api/trackback/id/tr422940098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása