Hétfőn rettenetes volt a szirénázás. Itt lakom annak az utcának az elején, amelynél középfele a Tűzoltóság van. 4 autó vonult, aztán hallottam mentőket is, de nem foglalkoztam vele, már megszoktam, de annyit megjegyeztem magamban, hogy nagy baj lehet a környéken, ha ennyire szirénáznak össze-vissza, megállás nélkül. Egyébként légvonalban innen 100 méterre történt az eset.

Kedden vittem a gyereket az óvodába reggel, és láttam, hogy a kisasztalra ki van téve pár szál szegfű, vázába - jé, a kedvenc virágom! De jó...! Persze nem néztem, csak láttam. Nem mindegy. Ha néztem volna, akkor észrevettem volna egy kitűzött fényképet is, fekete szalaggal, és a mécsest is, aminek ég a lángja...de erre csak délután került sor.

Kedden napközben tudtam meg, hogy az ovinkból elhunyt egy 4 és fél éves kislány, füstmérgezésben. A mellettünk lévő csoportba, a Pillangósokhoz járt. Az anyukája egyedül hagyta, 20 percre, az egyik szomszéd rohant le neki szólni, hogy baj van, a másik hallotta is, ahogy a kislány kiabál...tűz ütött ki. Nem kicsi. Leégett az egész lakás, semmi sem maradt belőle, a gyerek teste épen maradt, de addigra elment...füstmérgezésben...Gratulálok az anyukának. Talán nem kéne ítélkezni, de engem személy szerint nem érdekel, hogy állásra ment jelentkezni, vagy trécselni, vagy vásárolni volt, egy ilyen kisgyermeket semmiért nem szabad otthagyni, életét kockára tenni. Hát tessék. Nyugodjon békében Hajnika...

 

 

 

 

 És az a kislány benn volt...a felvételt egy szemtanú készítette.

 

Szerző: zhoexa  2011.04.20. 18:26 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zhoexa.blog.hu/api/trackback/id/tr982843019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása