2011.01.01-én a következőt írtam a hoxán a titkos naplóba:

106. Új.2011-01-01 20:54
Első nap. Nem akarok beszélni a múltról, a tavalyról és az egész elmúlt évtizedről. 
El van temetve. 
Baromi rossz volt a Szilveszter, úgyhogy ilyet nem akarok többet. Persze, Gicuskával voltam, mint mindig, de, du. 17-kor Okányból vonatoztam haza a...mindegy. Nem így képzeltem el, de ez már egy új nap, új év, új évtized. Azért köszönöm István barátomnak, hogy éjfél után nem sokkal eljött és vígasztalt, mert elmentünk sétálni tüzijátékot nézni, aztán egy dombról lecsúsztam csak két lábbal, jó volt, és sokat nevettem azért. 

Meg kéne fogadni pár dolgot. 
- nem költök édességre, csak akkor eszem, ha máshol megkínálnak 
- többet mozgok a szabadban is és itthon is 
- nem telefonálok, csak minimális szinten 
- továbbra sem iszom alkoholt és nem dohányzom 
- naponta egy óránál tovább összesen nem ülök gépnél 
- megint lesz munkahelyem, dolgozni fogok 
- ápolom a kapcsolataimat 
- több időt szánok Gicuskára, játék és jövőbeni tanulás terén is 
- több időt és figyelmet fordítok magamra 
- mindennap imádkozom 
- megtalálom az Igaz Szerelmemet, akit rámöltöttek és akire ráöltöttek 
- visszaáll a súlyom 56-57 kilóra egészségben 
- nem adom fel magam továbbra sem, na nem a Rendőrségen, hanem az életben :) 
- folyamatosan rendet tartok 
- este 22:00-ig lefekszem aludni 
- dolgosabb leszek 
- bölcsebb leszek 
- stb. :D 

Az új évtizedre meg: 

-házasság 
-még egy gyerek 
-egészség 
-fejben lévő fájdalom teljes megszüntetése 
-tanulás 
-munka 
-az emberek segítése 
-új barátok 
-bölcsesség 
-stb.:D:)

 

Na mármost, így, hogy még se nem túl korán, se nem túl későn vagyok ahhoz, hogy ellenőrzés alá vegyem a pillanatnyi állást, illetve az eddigit az évből, a következőképp állok:

- nem költök édességre, csak akkor eszem, ha máshol megkínálnak
EDDIG NEM SIKERÜLT, DE REMÉLEM FOG (NEM MEGY:D*)


- többet mozgok a szabadban is és itthon is
IGEN*


- nem telefonálok, csak minimális szinten 
MÁR IGEN*


- továbbra sem iszom alkoholt és nem dohányzom 
SIKER, NANÁ


- naponta egy óránál tovább összesen nem ülök gépnél 
EDDIG NEM SIKERÜLT


- megint lesz munkahelyem, dolgozni fogok 
EDDIG NEM, DE EZ NEM RAJTAM MÚLOTT


- ápolom a kapcsolataimat 
SIKER


- több időt szánok Gicuskára, játék és jövőbeni tanulás terén is 
SIKER


- több időt és figyelmet fordítok magamra 
FOLYAMATBAN


- mindennap imádkozom 
NEM :(


- megtalálom az Igaz Szerelmemet, akit rámöltöttek és akire ráöltöttek 
a tökéletes...a tökéletesnél is jobb.........................mit számít, ha csak én találok meg...engem is meg kell találni...*


- visszaáll a súlyom 56-57 kilóra egészségben 
OOOOH...MÉG NEM...DE FOLYAMATBAN...


- nem adom fel magam továbbra sem, na nem a Rendőrségen, hanem az életben :) 
IGEN, DE MÉG FOLYAMATOS...(á...bármit feladnék bizonyos dolgokért*)


- folyamatosan rendet tartok 
FOLYAMATBAN (minek azt?:) a zseni átlátja a káoszt is:D*)


- este 22:00-ig lefekszem aludni 
MUHAHA!!!! :DDDD AZ ELMÚLT EGY HÓNAPBAN SOKSZOR NEM IS ALUDTAM ESTE/ÉJJEL


- dolgosabb leszek 
FOLYAMATBAN, CSAK LASSÚ VAGYOK...(siker*)


- bölcsebb leszek 
EZ ELMÉLETBEN ABSZOLÚT SIKER, GYAKORLATBAN MÉG NEM (még mindig így van*)


- stb. :D 
?? NA, MINDEGY :D

 

* = már május hó

___________________________________________________________________________

Az új évtizedre meg: 

-házasság / ÁLOM
-még egy gyerek / ...
-egészség / O.K. és kész
-fejben lévő fájdalom teljes megszüntetése / ÁLOM   (SIKERÜÜÜLT! 6,5 év után*)
-tanulás / ÁLOM, de meglesz :)
-munka / meglesz
-az emberek segítése / tuttttiiii  (megyek Kórházba önkéntesnek:)*)
-új barátok / ühümmm :) (Nagyon sok új lett.:)*)
-bölcsesség / IGGGENNN
-stb.:D:) / ...

* = már május hó

Szerző: zhoexa  2011.03.10. 20:33 Szólj hozzá!

Címkék: szilveszter újév ígéret fogadalom évtized

A bejegyzés trackback címe:

https://zhoexa.blog.hu/api/trackback/id/tr332729082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása